Vår nya styrelse

Vid årsmötet den 18 mars valdes en ny styrelse. Och den var just ny eftersom 5 av de 8 medlemmarna var nya i styrelsen.
Ett par ”gamla rutinerade uvar” som Magnus Wennerbeck och Björn Mårtensson samt ungdomlig kraft som Rebecka Abrahamsson och Samuel Wiik.
Därtill en rutinerad administratör som Claes Björklund.

Kvar från den gamla uppställningen finns Cecilia Bengtström, Jenny Svantesson Wester och Sophia Wennerbeck.

Med andra ord en riktigt stark och lovande uppställning som vi önskar all lycka med arbetet först och främst 2026!

Ordförande:   Magnus Wennerbeck Blodomloppet, Ekonomiansvarig
Vice ordförande: Claes Björklund Föreningsutveckling, Personalfrågor
Sekreterare:   Cecilia Bengtström Ledamot 1887, Blodomloppet
Kassör:     Björn Mårtensson Ungdomsansvarig, Sportrådet
Ledamot: Sophia Wennerbeck Varumärkesutveckling, Marknadsföring/Sponsring, Blodomloppet
Ledamot: Jenny Svantesson Wester Blodomloppet, Funktionärer
Ledamot:  Rebecka Abrahamsson Sportrådet, Marknadsföring/Sponsring
Ledamot:  Samuel Wiik VU-Spelen, Göteborgsvarvet, Stafett-SM 2027