Vår nya styrelse
Vid årsmötet den 18 mars valdes en ny styrelse. Och den var just ny eftersom 5 av de 8 medlemmarna var nya i styrelsen.
Ett par ”gamla rutinerade uvar” som Magnus Wennerbeck och Björn Mårtensson samt ungdomlig kraft som Rebecka Abrahamsson och Samuel Wiik.
Därtill en rutinerad administratör som Claes Björklund.
Kvar från den gamla uppställningen finns Cecilia Bengtström, Jenny Svantesson Wester och Sophia Wennerbeck.
Med andra ord en riktigt stark och lovande uppställning som vi önskar all lycka med arbetet först och främst 2026!
| Ordförande: Magnus Wennerbeck | Blodomloppet, Ekonomiansvarig |
| Vice ordförande: Claes Björklund | Föreningsutveckling, Personalfrågor |
| Sekreterare: Cecilia Bengtström | Ledamot 1887, Blodomloppet |
| Kassör: Björn Mårtensson | Ungdomsansvarig, Sportrådet |
| Ledamot: Sophia Wennerbeck | Varumärkesutveckling, Marknadsföring/Sponsring, Blodomloppet |
| Ledamot: Jenny Svantesson Wester | Blodomloppet, Funktionärer |
| Ledamot: Rebecka Abrahamsson | Sportrådet, Marknadsföring/Sponsring |
| Ledamot: Samuel Wiik | VU-Spelen, Göteborgsvarvet, Stafett-SM 2027 |



